Velkommen til X-Ray

Det fine billede jeg fik sendt med beskrivelsen af den lækre fyr da Lone
afslørede at det var ham her som flytter hjem til os.
Denne lille gut flytter ind om 14 dage! Vi glæder os såååå meget, i hvert fald mig og Gustav :) Som synes vi fik hunden med det sejeste navn. Røngten....røngtensyn sagde Gustav og så var det hans yndlingshvalp..
Om navnet får lov at hænge ved skal jeg lige bruge et par dage til at finde ud af, på forhånd ville jeg rigtig gerne have at næste hund skulle hedde Gaio (italiensk udtryk for munter og glad musik). Jeg ved at Lone har gjort sig meget umage for at finde nogle gode kaldenavne til stambogsnavne, men det er jo også individuelt hvad der ligger godt i munden når man skal kalde..indtilvidere...så er han X-Ray.
X-Ray og Gustav i søndags til hvalpenus

Kommentarer

  1. Gustav er vel nok heldig at få lov at hvalpenusse, vi glæder os også til familieforøgelsen og til at hvalpenusse!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag