Gad vide om jeg kan sove på tirsdag...

Alfa, Lima og Gaio (pt X-Ray)
 Jeg vågnede kl. 01:30...kl 04:30 og igen kl. 5:30... der var vist en som ikke ville gå glip af første skovtur med Gaio i dag, han er i sommerhus med sin kennelmutter, mor, mormor og de andre 6 hvalpe, de synes vist det er dejligt..og jeg var inviteret med på Gaios første skovtur og tur til stranden, som ligger max 300 meter fra sommerhuset...og jeg glædede mig SÅÅÅ meget at min hjerne vækkede mig flere gange :-)
Hvalpene er dejligt vilde det ene øjeblik og helt væk i drømmeland det næste, præcis som hvalpe skal være :-) ...og fantastisk effektive hvalpebisser som både gør ondt og er spidse :-P
Gaio har dog et meget blødt bid, jeg tror næsten han kunne blive jagthund med det bid ;-)...det er også en af grundene til vi får ham, Gustav sætter nok pris på en hvalp der ikke bider hans bukser i stykker, og Emma og Findus synes nok også at han er sødere når han ikke giver dem huller i ørerne.
Gaio kigger ud, der er ikke noget som ting på den anden side af hegnet.
Nu har jeg ikke planlagt flere besøg inden vi henter ham næste onsdag, det kan dog være at vi kigger forbi MaxiZoo på lørdag og hilser på hvalpene der, vi er egentlig i sommerhus på "sidste ferie inden hvalpen kommer"...men hvis vi bliver enige om at vi ikke kan lade være at komme forbi, såe...kommer vi nok lige ned og hilser igen...

Ingen line eller halsbånd, Gaio følger sin mor og sin kennelmutter
 Jeg er super spændt på hvordan det bliver at skulle falde i søvn næste tirsdag.... :-P
Jeg glæder mig til at introducere ham for Emma og Findus og har forskellige scenarier i tankerne for hvordan de skal mødes, da både Emma og Findus er meget selektive i deres valg af hundevenner..og hvalpe står sjældent øverst på listen. Gaio skal dog nok falde til i flokken er jeg sikker på. Han er dygtig til at læse de to voksne tæver han bor med..samt sine søskende.
Og så glæder jeg mig til at han bliver MIN hund, og alle de ting vi skal opleve sammen, det er tydeligt at han er knyttet til Lone, selvfølgelig, det er hende som er der hverdag hele tiden, vi andre kommer kun på visit indimellem, men alle hvalpene er meget tillidsfulde og vil rigtig gerne hilse på alle gæster som kommer. ...og mange af dem vil gerne have et minde og hiver lystigt i både ærmer og bukser...næser, ører og hår :-p ..den hvalpetid den hvalpetid...
 Af træning kommer vi i starten kun til at gå hos Johanna til foundation, jeg kommer dog til at starte på nogle grundelementer fra DcH, eks. spor, at kunne samle mærkelige genstande op bare for sjov, indkald, leg og belønning...
OG så alle de ting jeg nævnte i den forrige blog...så der bliver nok at se til.. :-)



Gaio klapper lige sin mor på halsen.. 
..og får at vide at det kan hun ikke lide, billedet efter det her ligger Gaio ned på jorden
og signalerer "nårhh nej, det var da lidt dumt fundet på af mig!"

Mig:"Gør lige noget nuttet Gaio"

Gaio be like... :D 

Man bliver bare træt af sådan en tur i skoven for første gang, også selvom det
kun var i ca 15 minutter..

ZzzZzzzz.....

Og sådan sov han i ca 1 time efter skovturen, tak for gåtur Gaio..vi ses om en uge.


 Det var alt for denne gang, mon ikke der kommer en blog mere om en god uges tid, om afhentning og den første køretur i bimmer, det første møde med de "gamle" beboere i huset, om mødet med huset og alt muligt andet jeg kommer i tanke om når den lille fyr flytter ind :-)

Kommentarer

Populære opslag